I better face the facts… Packa är inte kul! Det är jobbigt, tråkigt, tar tid…
And it tears me up! Men, men, bara att bita ihop och göra. Det måste ju göras…  Men att säga det är kul eller lätt, det går fan inte! Vissa dagar går ju lättare än andra och det är skönt när det är en ”lite lättare” dag!

Det är smärtsamt att veta, att förlåten… Det blir jag aldrig!
Att allt sedan beror på mig själv, det förstår jag och fullt accepterar, men det gör inte det hela mindre smärtsamt för det.
Även om man kan tro det, så har jag inte ett ”heart of stone”…

Eller som Niel Young sjunger i ”On the beach”…

The world is turnin’ – I hope it don’t turn away,
The world is turnin’ – I hope it don’t turn away.
All my pictures are fallin’- from the wall where I placed them yesterday.
The world is turnin’ – I hope it don’t turn away.

I need a crowd of people – but I can’t face them day to day,
I need a crowd of people – but I can’t face them day to day.
Though my problems are meaningless, – that don’t make them go away.
I need a crowd of people – but I can’t face them day to day.

Vad folk och fä än må tro, så har jag  en grym ångest för det jag gjort mina barn, den sorg och besvikelse jag utsatt dom för…
Hur jag ska hantera den har jag inte en aning om! Och än värre…
Hur ska mina barn klara det? Forgive me father for i have sinned!

Undrar om det stämmer som ”de vise” säger: tiden läker alla sår?

Av någon outgrundlig anledning fick jag sådan lust att lägga in en bild på min bäste vän: ”reverend” Peter Haglund! Från ett av våra besök på Swedish Bike Meet… Varför jag lägger in just denna bild vet jag ej, men han är för mig värd guld och min utan tvekan bäste vän! Love Ya Bro!

Nåväl…
Hur det än är så, life goes on. Hade planer på att träna idag, men känner att tiden inte riktigt räcker till. Det är ju förståss aldrig bra att skippa träningen, den håller mig i alla fall i någon form av ”funktionsdugligt skick”… Mentalt och kroppsligt! Siktar in mig på ett tungt pass för axlar, rygg och triceps imorgon eller övermorgon. Time is everything!

Semestrande barn…
Pratade med mina barn idag och dom hade det toppen på Gotland. Det känns enklare och bättre när jag vet att dom har det bra. Nu tvivlade jag inte på det överhuvudtaget, men det är skönt att få det bekräftat genom att höra dom! Dom skulle nu iväg in till Visby och titta på teater, där Mikaela är med. Mikaela är då hon som barnen och mamma bor hos under semestern på Gotland.

Mashed Kidneys MC Skultuna…
I går var det onsdag och klubben hade grill afton igen. Dagen till ära hade en av våra prospects fått dit en trubadur som lirade lite country på uteplatsen… Nice! Kul med lite nya idéer och infallsvinklar!

Det är underbart att se människor brinna för klubben!

För att tala om att brinna! Det är för varmt för att blogga, så over ‘n out!



