Bloggen är inte död, den bara kryper på alla fyra och försöker hämta andan… Jag har den senaste tiden inte haft orken, lusten, motivationen, tiden för att skriva något i bloggen!
Detta p.g.a. omständigheter skapade uteslutande av mig själv!

Har egentligen inte mycket att tillföra och skriva i bloggen som jag känner jag bör dela med världen just nu. Träning som jag så flitigt skrivit om tidigare har det heller inte blivit mycket av med.

Har gjort några tappra försök att träna, bara för att tänka på annat och att inte komma av mig kroppsligt och mentalt. Det fungerar ibland bättre än förväntat, speciellt om det är lite folk och man har hög musik i lurarna med uteslutande Rammstein, Eisbrecher, Megahertz, James Rays Gangwar… och annan hård, rå, musik!

Har b.l.a. kört ett tungt bröst, biceps och mag-pass, som fungerade bra. Tänker dock inte hålla på att sätta nåt betyg just nu, det ids jag inte, men förhoppningsvis hjälper träningen mig att hålla mig något ”mentaly sane”…

Skulle tro att bloggen kommer en stund framöver innehålla mer om min träning. Det känns enkelt att skriva om det, harmlöst. Det känns som om det inte sårar så mycket! Det finns så mycket från mitt hjärta att skriva, så många förlåt att skriva, men för nu… väntar jag med det!
Så med all sannolikhet blir det mer än träningsblogg för en tid framöver…
Take it or leave it..!

Eller kanske är det som Jan Guilluo säger ”bloggar består av svammel” *haha*… It might be so, but who cares? Han säger enligt någon gammal dagstidning:

dessutom extra ointressant när människorna som skriver dagbok inte är kända för allmänheten – De har ingen offentlig betydelse.

Satan så glad jag är för att INTE vara känd för allmänheten! Well Jan, för dig, mr: wannabe Ian Flemming (James Bonds skapare för er som inte visste)…
Här Jan, kommer mer om ett annat träningspass jag kört!

Utan betyg, utan stjärnor, utan offentlig betydelse… Ett axel, rygg och triceps-pass, som trots väldigt mycket folk fungerade OK! Kan man bara koppla bort allt annat, bara träna och låta musiken dundra i lurarna så fungerar det.
Det hjälper mig att hålla mig något så när ”frisk”… (Allt är relativt, eller hur).


Måste få släppa ut detta i alla fall: JAG ÄLSKAR MINA BARN EVIGT!

Daniel. ——————————-Amanda. —————————-Gabriel.

If you try to reach inside of your heart
you can find forgiveness, or at least the start
And from that place where you can forgive
is where Hope, and Love, also thrive and live —-/Barry Maltese.

Till mina barn…
En dag hoppas jag bli förlåten! Jag älskar er av hela mitt hjärta!

