Jag kände mig så poetisk när jag gjorde min ”image header”… Visst är det väl vackert *haha* Undrar om jag ska bli poet? Nää… Lägger det på hyllan, skulle säkerligen bara bli en massa ord utan innebörd… Hmm, jag bloggar ju, kanske är det samma sak… Rödvins och bloggpoetens cyberhörn…

Enough bull****!
Nu till mer jordnära saker! Här om dagen, eller rättare sagt i måndags hade min dotter pyjamasparty! En måndag!!! Märks att det är sommarlov och att det är lediga dagar för barnen… All tid och struktur kastas omkull. Nu gick det bra, dom höll sig lugna och på dotterns rum mesta dels av tiden. Det bakades och gjordes bål mm. Bra dom har kul i alla fall!

Idag onsdag, ska hon och några tjejkompisar gå på bio… Med killar!!!
Hon är ju bara 10år!!! Hmm, Tror allt det börjar bli dags för ”dear ‘ol dad att ladda the 12 inch shotgun”? *haha*

Det kunde varit Hardcore…
Kunde inte låta bli, så precis som jag skrev igår, vart det ett lunchpass på gymet idag. Efter den totala fjaskoträningen igår… ”gympasset gud glömde” *haha* så var detta ett bra pass! Men för att det ska vara optimalt behövs mer tid. Hann med 7 övningar idag (dock glömde jag ”lappen” med övningar/resultat) så jag ger fan i att skriva ner det… Det var hur som helst ett bröst, biceps och magpass… Magen känns dock för det vart 100 situps, varav 40 med 5Kg vikt. AJ AJ AJ…

Kontentan är:

Hade jag haft mer tid, Mp3 spelaren inte dött och min handled inte varit öm, hade det blivit en halv stjärna till…
Men betydligt bättre än gympasset gud glömde…

Headphones on…Volym hög!
Sitter och små tittar, små glor på TouTube och hittade en video… Eller nää i vanlig ordning (måste vara min musiksmak) var det en stillbild istället för video *haha*… Men som Nirvana sjöng: Nevermind!
Hur som helst, här är KMFDM med en låt vid namn Stray Bullet!

Stray bullet – From the barrel of love – Stray bullet – From the heavens above
Stray bullet – Ready or not – I’m the illegitimate son of god

Artwork
När jag ändå skriver en smula om KMFDM måste jag pusha och hylla konstnären till deras omslag, BRUTE! Jag verkligen gillar hans stil på konst!

Kolla in BRUTE här →

No ladies and gents, nu är det slut från konst och poesi hörnan för idag, och nästa gång konst och posei hörnan återkommer ska vi titta på konstnären Sheer Faith…Until Then…

Peace, Love and Space Cake… Sorry! …Peace and Love in Cyberspace…

