Har egentligen ingen aning om varför jag valde rubriken och ”image headern”, mer än att ”image headern” var lite rolig att göra… Sedan måste jag nog säga att några av Minstry’s titlar är bland de bästa jag vet… Al Jourgensen måste vara en mycket ”fantasirik/sjuk” man, kanske därför man gillar hans grejjer *haha* Vad sägs om:

• The mind is a terrible thing to taste.

• In case you didn’t feel like showing up.

• The land of rape and honey.

• Jesus built my hotrod.

• Dark side of the spoon.

För att inte tala om namnen på alla hans ”side projects”: Lard, A thousande homo DJ’s, Revolting cocks, Pailhead m.fl. Nåja, som sagt, vet inte riktigt var mitt bladder om detta kom ifrån, så jag lämnar det nästan där hän!

Men innan jag ”droppar” det helt, några till av mina favorit ”madmed”…


Jordens sämsta gympass!!!
Efter att i förrgår haft ett helt suveränt gympass och igår en vilodag så stack jag efter jobbet ner på gymet. Kände mig laddad… Kommer in och börjar med att titta på klockan. Redan där kände jag hur det sprack! Mitt jätte upplägg med bröst, biceps och mage sprack på 1 sekund… Tappert försökte jag komma igång… Bröst i cablecrossen, lite hantel curl, lite bänkpress i Smith… Men det var bara att inse att det var jordens sämsta skit pass på gymet *grr* Kan helt enkelt inte ens räkna det som ett gym pass… Ska försöka ett lunchpass imorrn för att förtränga denna hemska upplevelse till träning *haha*…

Det s.k. gympasset får noll stjärnor!!!

Tur det finns annat som kan ta bort ”irritationen” från ett dåligt gympass…

Och så jobbet då…
I går började vi på jobbet att skifta e-post system inom företaget, från en leverantör till en annan. Från ett system till ett annat där vi själva är med och konfigurerar, styr och ställer… Kan lova att det är inte det enklaste att få ca: 300 användare att lyckas med byte av inställningar, konfiguration av e-post, webmail, lösenord m.m. att fungera. Men ta i trä, vi har ändå lyckats bättre än förväntat! Tack för den support jag själv fått ”in this time of need *skratt*
All credit till grabbarna på Office IT-partner i Luleå!

Ähh!
Jag återgår till musiken idag… Huvudet ekar av Ministry! Så skickar in en YouTube video (eller nja… återigen en stillbild men musiken). Golden Dawn med Ministry från skivan: The land of rape and honey!
5.43min. av hur det låter på insidan av mitt huvud *hahaha*


You’ve been found guilty of commerce with the devil…


