Ytterligare en gång då det gått flera dagar mellan inläggen. Inte någon skada skedd i och för sig, då det knappast rör sig om en dagstidning eller något kulturellt eller litterärt mästerverk som skrivs här *haha*. Har bara inte orkat skriva något! Det är mycket på jobbet med systemutveckling, resor och mycket mer så det är utan tvekan turbulent i hjärnkontoret *haha*

Träning igår på Löga. Det gick hyfsat! Tycker jag kommit av mig lite, men det går väl i perioder det med. Vissa övningar känns bättre än andra. Så kan bara ge träningen lite över medelbetyg. Tre stjärnor.

Imorgon bär det av till Holland! Så ikväll får man väl packa lite. Just nu känner jag mig bara sååå trött! Vill lägga mig ner och sova! Det har ringt oavbrutet, det är mail, det är det ena med det andra… Vill sova! Kanske vore det bra med tanke på att klockan måste stå på 04.20 eller nåt i den stilen för att ens ha en sportmössa att hinna i morgon bitti… eller kanske är det natt?

Nåväl, nu när väl arbetsdagen är slut hoppas jag få vila en stund. Hoppas innerligen jag slipper öldrickande kvinnliga interner, skrikande barn och en arg Leif Silbersky på denna flygresa! Bäst jag vilar lite ”just in case” dom dyker upp även denna gång *haha*

Antar att jag kommer ha mer att skriva om, efter Hollandsresan. Men den dagen, den sorgen! For this time ladies and pigs:

Out of Order… Out of Ink… Over ‘n Out!

