Bloggen fyller 50 inlägg…
Jepp, thats correct! Detta visar sig vara blogg inlägg nummer 50. Trodde nog inte mitt bloggande skulle hålla i sig så länge. Av rent tidsbrist, ork, motivation m.m. But here i am! 50 inlägg på 4 månader. Kommer ju i och för sig inte ihåg när i februari jag började, men vem bryr sig. Inlägg nummer 50 är det hur som helst. Sitter här med mitt morgonkaffe en lördag och har väl egentligen inte så mycket att tillägga för stunden. Antar att dagen kanske kommer addera mer svammel till detta inlägg *haha*. Men kunde ju inte låta bli att börja skriva på detta jubileums inlägg *haha*

Utökad ambition…
Hade efter i måndags då jag tränat för första gången på två veckor. Detta p.g.a. sjukdom och sjuka barn, en ambition att träna två gånger denna vecka. Detta uppfyllde jag igår morse. Nu har ambitionen utökats till att träna tre gånger denna vecka! Lillgrabben ska ha TV-spels eftermiddag här hemma och då tänkte jag passa på att åka och träna en tredje gång denna vecka. Det skulle kännas suveränt. Då var man riktigt tillbaka på banan igen!

OCH! MP3 spelaren är laddad, den har laddat under natten och nu vore det väl fan om jag inte fick ha min egen musik medans jag tränade!!!

Resultatet…
Kom iväg och tränade! Det är ju naturligtvis mycket bra! Dock infann sig inte fokus riktigt. Tankarna var nog mer på jobbet än på gymet! Men ändå sätter jag 3,0 stjärnor på passet. Mest för jag kom iväg även en tredje gång denna vecka. Övningarna gick hyfsat men som sagt, fokus fanns inte riktigt och var nog ärligt talat lite sliten från gårdagens pass!

Ullared…
Fru och dotter som idag lämnade teaterfestivalen i Lund för att bege sig hem mot Västerås ringde och sa dom funderade på att stanna en natt i Ullared! Vems ide det egentligen var att stanna i Ullared lät det på telefonen som att dom var oense om *hahaha*.
Tror bägge två ville stanna dom var bara oense om vem som kommit på idén att stanna *haha*. Nåväl, ingen skada skedd. Jag och killarna klarar oss nog en dag till på egen hand!

En önskan till er alla…
Hoppas det blir en eller två eller fler som vill kommentera inläggen framöver…
I och för sig kanske det inte är så mycket till blogg och innehåll att kommentera men ett simpelt ”bra jobbat” eller ”skit blogg” is good enough!

Som Lao Tzu en gång lär ha sagt:
A journey of a thousand miles begins with a singel step.

Gör min egen variant på Lao Tzu’s visa ord…
A blog of a thousand words begins with a single letter…

