Äntligen! Efter två veckor av förkylning, sjuka barn och tillfrisknande var jag åter och tränade! Om än ett ganska lugnt ”start up” pass på ca: 45min. Viktmässigt körde jag ungefär samma som innan, men just längden var 15-30 minuter kortare än vanligt. Men jag är igång igen vilket känns underbart befriande! Dagens träning får 3 stjärnor! Det gick ganska tungt, det vart ett kort pass, men ohyggligt glad att vara igång igen! Nu är det bara att köra på!

Och på den sjunde dagen…
Var det väl tänkt man skulle vila om jag minns rätt? Men så var det absolut inte igår. Hela dagen gick åt till att städa och tvätta i någon form. Bil, mc och hem! Från morgon till tidig eftermiddag gick åt i garaget till bilen och juniors cross. Men han får allt vara med och tvätta om han ska skita ner… Fair enough!


Gabriel fullt upp med att tvätta sin cross! 2/5-2010.

Halv gräsänkling?
Märkligt ord blev det, men är som jag antar ett bra sätt att förklara det på! Det ligger till som följer, att frun ska på jobb (teater festival) nere i Lund denna vecka. I år har lillflickan Amanda fått ledigt från skolan i 4dagar för att följa med ner till Lund och se barn teater! Så det lämnar mig och två söner på hemmaplan. Pizza risken är överhängande… Men ska absolut försöka hålla mig till mer nyttig och tränings riktig mat! Ingen pizza, ingen kebab, bara kokta grönsaker, kolhydrater och proteiner *haha* till grabbarnas stor förtret!

Ni na ni na ni nana, ni nana nan i na… Boktipset!
Medans tjejerna i huset är på fotbollsträning, för övrigt dotterns första fotbollsträning, så ska jag själv inta ryggläge i soffan. Jag är helt och hållet slut och skulle kunna somna stående. Vet inte om det kan bero på träningen, men skyller på det i alla fall *haha*… Så det blir endast en kort visit vid datorn i kväll (d.v.s. nu) och efter detta ryggläge i soffan med boken:
Att arbeta med IT-projekt.

Sleep with one eye open! Gripping your pillow tight!

