Egentligen handlar det inte alls om skrivkramp, men det var ju en bra rubrik… Eller hur! Men att blogga åker ner på ”att göra listan” när man har sjuka barn, sedan om man själv blir krasslig så ännu mer ner på ”att göra listan”… När jag nu väl har återhämtat mig i stort sett, har det varit enormt mycket jobb istället. Synd att klaga för det är intressanta arbetsuppgifter! Som det ser ut blir det inom kort en del resande till bl.a. till Stockholm och Luleå. Det är minst sagt varierande arbetsuppgifter, från IT-system till organisationsstrukturer…

Under en av mina arbetsresor till Stockholm denna vecka diskuterades det bl.a. kompetensutveckling, vilket ger mig aningen ångest just nu! Har ju lyckats förträngt mina egna studier i ett antal veckor, men idag skrev jag faktiskt ut lite material som jag nu i kväll ska ge mig i kast med! I min takt tar jag väl examen vid 65års ålder *haha*

Back to the gym.
Nu hoppas jag bara att jag inom några dagar ska vara helt 100% frisk igen så jag kan återgå till träningen. Då har man varit ”träningslös” i två veckor, vilket är åt h-vete för länge tycker jag. Men vill inte kroppen och man har förkylning m.m. så är det väl bara att ”gilla läget”. Men som sagt, senast måndag är det dags igen!

One more Harleys gone.
Ja, då var frugans Harley såld. Med en tår i ögat. Den har gått som en klocka i alla år, men varför ha en Harley bara stående i garaget. Det finns inte riktigt tid för henne att åka något. Bara att lyckönska den nya ägaren och hoppas han får lika många bra mil på Harleyn som frun hade!

Nähepp! Nu ska jag vara produktiv och börjar med att först kolla upp kalendern för att se när det passar sig bäst med Luleå och Stockholmsresor. Det är ju lätt hänt det krockar med kära frus kalender också. Sedan bara att bita tag i studiematerialet för detta delmoment, i denna delkurs… Kommer jag vara klar med denna delkurs innan sommaren?

Lämnar in utan kloka ord idag…

