Måste börja med att säga: tyvärr ingen träning idag heller! Min rygg är inte alltid vad den borde vara och idag fick jag helt enkelt avstå från att träna… Det beror inte på träningen utan måste vara nåt helt annat… Vad vette tusan, sover/ligger kanske illa på nätterna elle sitter som en ”märla” vid datorn på jobbet eller nåt åt det hållet… Det känns inge vidare att inte träna, men det hade nog bara blivit värre idag… Skjuter på träningen till imorrn *haha*. För ju mer man tränar ju bättre måste det ju bli anser jag *haha*! Blir det inte bättre får man väl pallra sig iväg till en naprapat!

Imorrn…Träning på lunchen, thats a fact!

Full rulle på jobbet i vanlig ordning! Dagen har bestått en del i att anpassa ett kontor för nya praktikanter som börjar hos oss. Varav en av dem ska hjälpa mig med diverse jobb som jag helt enkelt måste ner-prioritera… Jag och en kollega hann trots möblerande, övrigt dagligt jobb även vara med och fira en kollega som dessvärre kommer vara sjukskriven ett tag!? Det hade ordnats fest för att ”fira/tacka/lyckönska” henne. I mina ögon en fin gest, men hade det inte varit roligare att fira henne när hon kom tillbaka? Men, men….en fin gest och jag hann pga jobb bara delta som kortast…

Mitt på dagen kom även mor och far på besök på jobbet. Farsan hade varit till en revisor och då passade de på att hälsa på. Tyvärr var jag inte så social idag då det var så mycket jobb att stå i! Men kul dom kom på besök och fick en kopp kaffe iallfall. Får avsätta mer tid nästa gång!

När väl arbetsdagen var slut så trotsade jag det ryggonda och rullade ut HD’n för en premiär tur. Visst jag hade startat upp den och åkt ett par hundra meter, men nu tog jag en tur på nån mil i alla fall…
Det är skönt att våren är här och man nu kan börja åka hoj igen!
Riding Harley is freedom for body and soul!

Hade jag haft mer ork, mer tid och inte kännt mig så sliten i ryggen hade jag kanske åkt tillbaka ner till jobbet där ”firandet/festen” av kollegan förmodligen pågår till sena kvällen! Men avslutar kvällen med familjen och grillandes på balkongen. Som sagt, det är underbart med vår!

Tomorrow i will raise and shine… No Pain No Gain!

