Trots att arbetsdagen flytit på bra då jag fått en hel del gjort. Att det är lite nya spännande saker på gång och att jag även under lunchen hann smita iväg och byta från vinter till sommardäck. Helt korrekt, svågern bytte… Att jag direkt efter jobbet hann ut till Bilprovningen för att kolla in hur det gick för mina klubb bröder som ”premiär grillade” på Bilprovningens drive-in MC besiktning och att jag därefter hann med föräldrarmöte för juniors klass, känner jag så här på kvällen en klar dipp i motivation! Varför? Bra fråga…
Ibland är det väl så antar jag.

Allt är klart för dagen, men känner jag för nada…zipp…nothing…inget…nicht…

Nåväl man kan väl inte alltid vara på topp, skriver detta mest för skrivandets skull… Om det i vanliga fall är massa dravel och kvalificerat mambo jambo *haha* så är det väl än värre idag… Bara att bita ihop och ladda batterierna.

Tyvärr missades boxen idag, då föräldrarmötet av naturliga skäl behövde gå före. Gymen öppnar inte förens 08:00 imorgon och på lunchen hinner jag inte då det är möten under dagen och iordningställande av lokal mm. Men jag tar med mig träningskläder, för efter jobbet måste det nog allt bli ett gympass…

Svarat på några mail så här på kvällen vilket fått mig att tänka på några ”moderna förkortningar”.
GIGO – Garbage In – Garbage Out…
SBS – Skit Bakom Spakarna…
Lägger ner svarandet på e-post för dagen *haha*

Positivt och kul var dock att få läsa omdömen om dotterns skolarbeten, vilket var genomgående goda! Det känns mycket bra. Jag tar med mig det som positiv näring inför morgondagen.

Well folks! Enough trashcan thoughts!… REFUEL!

