Det är så skönt, när man verkligen har en dag utan måsten! Ofta har man ju något som verkligen behöver göras, no matter how small… Men idag har det verkligen varit en dag utan måsten! Dock inte sagt jag inte gjort något! Jag och frun tog oss till Kristiansborg för ett pass på gymet. Det kändes jag tränade igår, var aningen mör i kroppen! Passet var ca: 1 timme och körde bland annat mage och lite axlar samt rygg. Det gick av naturliga skäl tyngre i dag än i går. Men ändå så ger jag passet:

Under min träning så rullar det i mp3 spelaren samma musik som det har gjort i snart 1 månad. Den lilla ipod kopian har har inte ens shuffle…*suck*! Kanske får införskaffa en annan, tycker nog IPhonen är lite väl stor och klumpig för gymet. Hur som helst, bästa träningsmusiken enligt mig är:

Om någon har fler förslag på liknande musik, ala Rammstein så tar jag tacksamt emot dessa förslag!

Efter gymet så lämnade vi av dottern och hennes kusin som hade varit med och badat medans vi tränade. Sen kunde jag och frun i lugn och ro åka på en helt kravlös liten tur. Vi åkte till Erikslund och kikade in nya Ö&B. Ja vad ska man säga… Hur kul kan Ö&B bli egentligen? Inte speciellt… In en vända på Media Markt för att kolla fodral till IPhonen, men hittade inget… Titta inte så noga heller kanske… Som sagt kravlöst.

I kravlöshetens tecken så spelade vi några kronor på oddset, så i kväll blir det ryggläge i soffan för att titta slutspels hockey! Borde plugga, men tänkte inte förstöra min kravlösa dag… Inte idag!

På återseende! Riktning ryggläge!

