Vilken dag! Känns så bra att faktiskt hunnit med allt jag hade tänkt mig hinna under söndagen. Familjen städade på som små illrar i förmiddags. Vi  iordningställde balkongen inför våren/sommaren, dynorna på plats på bänkarna, städat och undanröjt, så nu har man suttit på balkongen och njutit i vårsolen. Det känns otroligt skönt att värmen och ljuset återkommer… Näring för själen!

Hann även ner på gymet för ett pass på 1 timme och 10minuter som gick super bra! Helt underbart!  Ett bröst, axel och armpass som minst sagt kändes! Att köra supersets är helt suveränt  för att känna pump!
Kan inte bara vara ”placebo” med NO-Xplode, jag har verkligen ett annat mentalt fokus under passen nu!

Gympasset får 4,5 stjärnor…Superseten lyfte det hela!

Väl tillbaka hemma höll frun på med mat och så kom svärmor och svåger med familj på middag! God påsk mat i massor så nu är man mätt och belåten!
Dricker mig nu vad jag anser vara en välförtjänt öl!

Under eftermiddagen hann jag även ner till garaget och tog ut Harleyn ur garaget för fösta gången i år, den startade så fint så! Likaså frugans Sportster statade och mullrade så fint. Lillgrabbens cross startade även den utan problem…Så glad så! Det underlättar när hojarna startar enkelt och fint. Ljuv musik för öronen när ljudet från Big Radius monterade på en 1450 Nighttrain mullrar… Time to ride!

