Yes! Yes Yes!
Jag kom upp imorse klockan 05:45. En NO-Xplode drink och iväg till gymet som då öppnar 06:00 på fredagar. Vaknar till mer eller mindre i bilen på väg till gymet! Inne på gymet 06:15 och körde ett pass på 1 tim och 25 minuter! Det funkade så bra! Det var så skönt!

1:25 – 1:30 är en lagom träningstid för mig. Hann köra det mesta jag ville och hade tänkt mig! Nu har jag kört fritt ett längre tag utan något egentlig plan på muskelgrupper etc. Nu börjar det bli läge att lägga upp mer strukturerade pass. Kände bra motivation, bra ork och bra flyt så där på morgonen…Det trodde jag nog inte jag skulle göra. Känslan jag hade när jag gick ut från gymet efter träningen var helt underbar! Total avslappning, totalt lugn… Den känslan har jag inte haft efter något tidigare gym pass!

Det var absolut inte sista gången jag tränade 06:15 en morgon!!!
Passet var helt klart:

Med lugnet i kropp och tanke så bar det iväg till jobbet. Även där flöt det på under dagen! Många av problemen sedan tidigare denna vecka verkade få mer eller mindre lösningar. Bara det känns oerhört bra! Nya fräsha tag nästa vecka!

Dottern sover hos en kompis i kväll så har just fixat mat åt oss grabbar.  Mätt och belåten sitter jag nu i soffan och slappar med slutspelshockey på TV. Djurgården – Brynäs 1-0 i mitten av första perioden…

Snart dax att resa sig upp och åka och hämta kära frun på jobbet!

