Oh! Vilken dag!
Idag har vi gått skarpt med uppdateringar av systemet och med endast mindre problem. Det mesta har vi testat, felsökt, åtgärdat och testat på nytt. Cirkeln har slutits om och om igen. Test, utvärdering, feslsökning, åtgärd och ny test. Men alla saker går inte att förutse och inte heller alla scenarios. Likväl som man faktiskt kan glömma att testa av en viss funktionalitet, eller inte ha möjligheten att testa funktionaliteten under specifika förutsättningar. Hade man tillgång till någon form av ”testcenter” med X antal datorer etc skulle det underlätta. Sedan är man ju inte mer än människa och i detta fall, är vi ohyggligt få som jobbat med detta projekt/optimering! Men summa summarum för dagen är ändå att det är lyckat! Som sagt några små fel vi inte sett tidigare som det nu jobbas på. Måste erkänna det var lite metalt pressande och krävande just innan driftsättning.

Tog mig, pressen till trots till gymet på lunchen. Det gick helt OK även om jag kände stress för att vara tillbaka i god tid för detta med jobbet och systemet. Efter box träningen igår hade jag snäppet ont under vänster knä, så det vart ingen benträning idag. Skjuter på det någon dag. Bröst, Axlar, Rygg och lite armar. Nu har jag tränat måndag, tisdag och onsdag så nu behöver nog kroppen vila, så ligger lågt på träningsfronten minst 1-2 dagar.

Måste ändå ge mitt gympass:

Men för dagen…som dom sa i lumpen….Rast vila på stället!

