Trots det tråkiga vädret som slog våren några steg tillbaka så måste jag ändå säga dagen varit bra. Jag tog mig i kragen idag och skrev klart del 2 och 3 av examinationsuppgift 1 i kursen IK1019 Mjuk Infrastruktur. En av uppgifterna vara att läsa och skriva om bl.a. en EU avhandling rörande informationsinfrastruktur, även en regerings proposition om IT-samhället ingick i den uppgiften. Bägge två skrivna 1994-1995…… lite väl gammal va!
Kontentan är att i alla fall att jag nu skickat in en komplett examination 1. Bara att invänta lärarens dom: Godkände eller underkänd!

Min älskade fru kom hem från Berlin och jag har tittat på lite bilder därifrån, vill dit jag med, så fort som möjligt!

Hjälpt älsta grabben att skapa ett online CV av enklare modell så han kunde söka sommarjobb på Västerås Kommun, om någon har ett sommarjobb till en kille på 17, please let me know! Han skulle behöva jobba lite.

Nu får det vara slut på dator sittande för idag! Tyvärr vart det inget gym idag, men å andra sidan fick jag in en examiniation till högskolan. Träning blir det imorgon lunch utgår jag ifrån!

Man får vara nöjd med dagen!

