Har jobbat en del under dagen med felsökning och tester av vårt LMS system. Det har gått upp och ner måste dock sägas. Vi har går inte ut publikt med detta under helgen som det verkar. För mycket följdfel. Bara att skapa en ny checklist för felsökning och åtgärd. Men inte mer idag!

Inte har jag hunnit eller orkat plugga något heller, tyvärr. Det är ju inte för sent ännu dock, men känner mig trött! Måste…ska ta mig i kragen under morgondagen. Får se om tiden räcker till ett gym pass imorgon också. Om inte annat ska jag ju jaga iväg mina arbetskollegor till gymet på måndag *haha*.

Imorrn kommer frun hem från Berlin, ska bli spännande att höra vad dom gjort och jag hoppas hon tagit mycket bilder. Tror dom skulle landa på Skavsta runt 11 på förmiddagen.

Lillgrabben har spelat data hela dagen, online med kompisar och pratar konstant i Skype. Dottern har varit på Aros Fortet och roat sig och älsta grabben ska till kompisar ikväll, själv sitter jag med datorn i knät, djupt försjunken i soffan och tittar på slutspelshockey! Linköping vs Frölunda.

