Dagen har flutit på mycket bra måste jag nog säga. Sovmorgon till 08.00 och sedan frukost. Samlade ungarna med kompisar i bilen för en tripp ner till Löga..

1 timme på gymet som kändes bra, även om jag kände jag inte hade maximalt fokus.. Testade NO-Xplode för första gången idag, en ”pre trainer” drink. Gjorde väl ingen större skillnade (om någon), men å andra sidan kanske inte kan räkna med det efter första gånger *L*

Hoppade sedan i vattnet och simmade 1 Km. Det kändes bra det med! Skön avslutning på träningen.

Dagens träning tycker jag var:

Efter detta, ner på stan för inköp av presenter till frun och därefter hämta ut en egen present jag fått av kära syster. Whiskey provning för 2 i Gamla stan i Stockholm, tack tack! Ska bli spännande!

Därefter hem för att fixa lite sen lunch… Några timmars lugn och ro när kidsen var med kompisar och nu blir det till att göra kvällsmat och hålla barnen sällskap vid finalen i melodifestivalen.

Pusselbitarna faller på plats, en efter en…

