När man är ledig har man massor med planer på vad man ska eller i alla fall bör hinna med…
Skulle…Nää SKA plugga och göra del 1 av examination 1 i IK1019 Mjuk infrastruktur, bara inte just idag…imorgon.

Tiden rinner iväg fort om dagarna. Plockat och städat lite och hade planer på att rensa lite bland böcker för att göra plats för flera. Dock fixade en trasig torktumlare detta och istället är jag omgiven av fortfarande blöt tvätt…
Suckar tungt!

Tidigare under dagen hade jag även planer på att gyma några timmar, men tiden rinner iväg och får skjuta även på detta någon dag.
Morgondagen lär inte ha ¨många minuter över den heller då min kära mormor fyller 90år, så henne ska vi grattulera. Förhoppningsvis får jag i alla fall tid att rensa och göra plats för mer böcker och kanske hinner jag skriva lite på examiniationen och kanske träna en stund… Kanske Kanske.
Är nog tidspotimist ibland… Som tur är går ju inte torktumlar sönder varje dag…

Jag behöver längre dygn, mer tid, fler dagar, mer minuter…

