Efter att ha spenderat helgen hos min syster och hjälpt henne med familj att flytta, är nu ledigheten ett faktum.  Ack och ve vad sliten i kroppen man kan bli av att flytta. Ryggen känns som en ostbåge… Hoppas man är OK i morgon så man fixar box träningen! Dotter Amanda var också med och hjälpte till och fick flera kassar med kläder av kusin Alice, så hon är så lycklig så! För att inte tala om att hon fick fasters symaskin också! Fru och lillgrabben Gabriel kom på söndagen och hjälpte till med lite möblering.

Nåväl, nu är det måndag och semestern har börjat….med snöstorm! Inväntar några böcker om SOA och att driva IT-projekt, hoppas dom kommer snart. Ska ta mig i kragen nu och försöka plugga på under ledigheten. Dock inväntar jag fortfarande svar på min sista examination i kursen människa-dator interaktion…har väntat i en månad på svar, lite väl lång tid måste jag nog säga. Även om jag förstår att elever på campus går före distanselever.

Slutflyttat för denna gång och hoppas det är lång tid tills man behöver bära, bubba och flytta igen…
Flytt från Körbärsvägen till Liljeholmen…check!

