Jag älskar böcker. Har alltid älskat böcker, Hade jag utrymme hade jag ett eget bibliotek! Var med familjen och handlade på ICA Maxi och passade på att fynda i deras bokrea… 3st nya böcker: 
• Hitlers Generaler, WWII har alltid intresserat mig och speciellt kulturen, livet och människorna under den tiden.
• Infiltratören av Lasse Wierup om den smutsiga härvan kring svensk polis och infiltratören Max Åström.
• Faller fritt som i en dröm av allas vår Leif GW Persson, en avkopplande kriminalroman…

Inväntar dessutom facklitteratur för jobb och vidare studier:
• IT ur ett affärsperspektiv.
• IT service management i praktiken.
• Att arbeta med IT projekt.

Detta får mig att tänka på framtidens bokhyllor… Är själv väldigt sugen på att införskaffa en läsplatta. Får se när Apples iPad kommer. Tycker det verkar ohyggligt smidigt. Tänk att kunna läsa facklitteratur, studielitteratur på en läsplatta, med möjlighet att digitalt bokmärka, digital överstrykning mm. Suveränt! Samtidigt som man tänker att bokhyllorna i framtiden måste bli tragiskt tomma! En läsplatta och möjligen något extra SD minne på 50Gb…

